Monday, June 11, 2012

USAHA UNTUK HAMIL


Setiap pasangan yang berumahtangga, sudah pasti berkeinginan untuk mendapatkan cahayamata. Zuriat adalah anugerah Allah. Memperoleh zuriat adalah matlamat terpenting dalam kehidupan keluarga. Zuriat adalah nikmat yang memberi kesejahteraan dan ketenangan dalam kehidupan.


ALLAH menegaskan:
“ Harta dan anak pinak itu adalah perhiasan hidup dunia ”
– surah al-Khaf:18.


Firman Allah:
“Dan orang-orang yang berkata: Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami daripada isteri-isteri kami dan keturunan kami cahaya-cahaya mata dan jadikanlah kami pemimpin bagi orang-orang yang bertakwa”
surah al-Furqan:75.


Maka, tidak mustahil bagi sebahagian dari mereka yang berumahtangga menjadikan kehadiran cahayamata sebagai kayu ukuran kepada kebahagian suami isteri. Sehinggakan ada ketikanya, mereka sanggup bergolok bergadai berusaha semata-mata untuk memastikan kehadiran zuriat dalam keluarga mereka.


Namun begitu, ada ketikanya usaha-usaha ini masih nampak kabur-kabur hasilnya, walaupun sudah ribuan ringgit sudah dihabiskan untuk mendapatkan rawatan dan khidmat nasihat pakar-pakar. Bagi mereka yang mempunyai wang ringgit, itu bukan masalahnya. Tapi kepada mereka yang mempunyai kekangan dari segi wang ringgit, mungkin SET KEHAMILAN DCL dapat membantu anda dalam mencapai hasrat dan keinginan anda.

 Set Kehamilan DCL terdiri daripada Bidadari, Nuage, Egnius. Kedua-dua pasangan, samada isteri mahupun suami boleh mencuba set kehamilan kecuali sang suami, gantikan Bidadari dengan Madu Amazing. Bagi pengguna pertama kali, anda di nasihatkan untuk mengambil NU~CLONZ sebagai cucian usus dan di ikuti dengan set kehamilan DCL seterusnya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...