Thursday, June 7, 2012

Set Jelita (SJ)


1) Bidadari
Kandungan madu dapat membekalkan tenaga yang diperlukan dan mempertingkatkan system imunisasi badan, sirih mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, membantu membina rahim dan sistem peranakan, kacip fatimah, menguatkan rahim serta mengetatkan faraj, akar serapat baik untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan, kurma membaiki system saraf, tekanan, meningkatkan tenaga seksual, manjakani dapat membantu mengatasi keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj, asam jawa dapat membantu pengeluaran peluh dan melangsingkan badan, jarum emas mampu meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual
Kandungan botol : 375ml @ 250ml  

2) Q~She
Diadun daripada LOBATA (Pueraria Mirifica) gred terpilih, berkesan bagi meningkat dan membaik pulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen bawah kulit, yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari.
Kandungan : 42 kapsul

3) Nu~Clonz
Digunakan secara tradisional untuk melawas pembuangan air besar, melegakan sembelit yang ringan dan untuk mengurangkan berat badan. Elakkan pengambilan jika sakit perut, loya atau muntah. Pengambilan yang kerap atau jangka panjang boleh mengakibatkanpengionan yang tidak seimbang.
Dos : 2-4 biji kapsul 2 kali sehari pagi dan malam.
Kandungan : 100 biji kapsul


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...