Monday, June 18, 2012

Payudara sihat dan cantik mengoda

Hari ini, PAZ nak berkongsi sedikit petua yang sangat berguna dengan kaum hawa diluar sana.. tentang penjagaan aset kita yang sangat berharga iaitu payudara..Pernah PAZ pergi ke kedai menjual barangan kecantikan..Penjual adalah seorang lelaki, bercerita mengenai perempuan cantik..tgh bercerita die mention "payudara seksi tu sihat".. So kat sini PAZ nak kongsi petua untuk MENYEKSIKAN PAYUDARA kite org perempuan..



Mencantikkan Payu Dara

* Panaskan dua sudu minyak sapi dengan menggunakan api yang kecil dan kemudian sejukkannya. Setelah itu, sapukan pada sekeliling payu dara dengan urutan secara perlahan-lahan selama 15 minit. Kemudian lap sehingga bersih menggunakan tuala yang telah dibasahkan dengan air suam.

* Tumbuk sepuluh ulas bawang merah hingga halus. Kemudian sapukan di sekeliling payu dara dan jangan terkena pada putingnya. Biarkan selama 15 minit. Kemudian bilas dengan air bersih seperti biasa.




Menegangkan Payu Dara

* Bagi ibu-ibu yang menyusu anak,mereka merasa bimbang dan takut payudara akan menjadi kendur. Terdapat cara untuk mengatasi masalah itu dengan mengamalkan petua ini.

* Mula-mula, sapukan minyak kelapa pada permukaan daun sirih yang segar.Kemudian daun sirih tersebut di layak atas api kecil. Apabila sudah layu, ramas daun sirih sehingga lumat dan sapukan pada sekeliling payu dara. Jangan terkena pada bahagian puting. Lakukan sehingga 3 hari berturut-turut. Insyaallah payu dara anda akan kembali tegang.





Tapi zaman sekarang yang serba moden, jarang orang perempuan nak ikut petua2 kat atas ni, so PAZ nak SHARE satu barang kat UOLS.. Tak perlu nak menumbuk, melayur, nak panaskan minyak bagai..Nah ni die, mkn Q~She payudara kembali SIHAT, MANTOP, SEKSI gitu.. ;)


Antara kebaikan Q~She :
-Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit.
-Menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.


more info mengenai SWA sila klik >> Q~She


BERMINAT?? CALL/ SMS : 0123283649
EMAIL : ruzanazahari@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...