Friday, June 8, 2012

FANTASIA SHOWER SCRUB



MANDIAN MEWAH DENGAN TEKNOLOGI NANO
Harga = RM26.00 
Harga Ahli = rm20.50


Shower Scrub ini dirumuskan khusus untuk penjagaan kulit yang rapi. Ianya mengandungi manik-manik halus yang bertindak menyental untuk menanggalkan sel-sel kulit mati bagi menyerlahkan kulit anda agar kelihatan bersih, segar dan halus. Dengan agen pemutih dari ekstrak semulajadi (buah terpilih)....berkesan mencerahkan kulit. Ianya juga berkesan membantu memecahkan lemak.


Kegunaan :
- Mempunyai "extra whitening" (agen pemutih semulajadi) berkesan mencerahkan kulit
- Mempunyai agen anti lemak, membantu melangsingkan tubuh
- Adunan agen pencuci semulajadi dan minyak aromaterapi berkesan menanggalkan kekotoran degil dan sel-sel mati serta menenangkan minda


Cara Penggunaan :
Penggunaan Mingguan : 2 Kali seminggu, lumurkan ke seluruh anggota tubuh (leher ke kaki) semasa badan kering. Gosok shower scrub sehingga kering agar kotoran degil dan sel mati keluar. Selepas itu bilas dengan air.


Penggunaan Harian : Basahkan tubuh dan tuang sedikit shower scrub pada tapak tangan dan gosok ke seluruh anggota badan seperti mandi biasa


Amal menggunakannya setiap hari utk seisi keluarga.masa mandi memang wangi. gosok lama-lama supaya hilang segala daki. gosok lama lagi utk memecahkan lemak nipis bawah kulit. macam bawah kulit perut. gosok lebih lama lagi utk mendapatkan kesegaran aliran darah yang lebih lancar di bawah kulit. lepas mandi minum air masak. jgn minum air dlm tab mandi pulak ye.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...