Thursday, June 7, 2012

Set Lelaki Kacak (SLK)


1) Aduka
Aduka adalah minuman berfungsi yang dirumus untuk kaum lelaki bagi menjamin kesihatan dalaman agar sentiasa hebat perkasa. Rumusan khas ini bertujuan sebagai persediaan menjadi "lelaki sejati".

ADUKA (Aduhai Kanda) adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan untuk keperluan lelaki dikomposisikan dengan bahan semula jadi mewah seperti Tongkat Ali, Akar Ginseng, Ubi Jaga, Sireh, Ekstrak Kurma dan lain-lain. Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E.

Cadangan penggunaan:

Untuk 3 hari pertama - 2 sudu besar diambil 4 kali sehari. Pada hari ke 4 dan seterusnya, 2 sudu besar diambil 2 kali sehari (pagi dan malam). Untuk kesan yang optimum, elakkan minum ADUKA bersama kopi dan jangan minum kopi dalam jangkamasa satu jam selepas meminum ADUKA.
Kandungan botol : 375ml

2) Red Guara Cafe
Minuman berfungsi berperisa coffee hebat ini hasil gabungan extract Guarana, Ubit Bit Merah, Red Yeast, Kopi Arabica dan kacang soya. Berkhasiat untuk melancarkan peredaran darah, memberi tenaga, tahan lapar terutama ketika puasa, bertindak sebagai pain-killer.
Kandungan : 20 Sachet

3) Nu~Cell
Merupakan supplemen kepada sel stem/ sel induk anda sendiri, bukan daripada sel induk embrio/sel induk asing (tiada isu kontroversi), sel stem/sel induk dalam tubuh anda merupakan 'doktor peribadi' anda, semakin banyak sel stem/sel induk yang aktif, semakin sihat anda dan tiada suntikan, tiada pencabutan, tiada penuaian sel-sel, tiada pembedahan, tiada kontroversi. Kerana ini adalah sel-sel stem/induk anda sendiri.
Kandungan kotak : 15 sachet

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...