Friday, June 29, 2012

Petua Pulih Dara

Assalamualaikum dan Salam 1 Inspirasi....

Terima kasih banyak-banyak sebab anda sudi menjenguk blog PAZ...saya suka, saya suka, saya suka....selalu lah berkunjung ya...kali ni PAZ nak berkongsi Petua Pulih Dara. Kadang-kadang kita terfikir, boleh ker dara dipulihkan? walaupun tidaklah 100% boleh pulih at least adalah perkembangan nya kan. Biasalah kan, kita wanita ni bila je bersalin memang banyak yang koyak kan...itu baru 1 anak, kalu 11 orang anak cam mana tu?
Kadang-kadang husband ni, bila dah longgar mulakan komplen itu ini...yang dia tahu nak 'sedap' je kan.....kalu anda nak try petua ini pun boleh, tapi larat ke nak buat? ada masa ker? mana pulak nak cari ramuan-ramuan ni? itu alasan yg biasa kita dengarkan...nak ketat tapi asyik wak alasan je, tak nak carik alternatif.

Kalian boleh amalkan petua ini dan kalu kalian malas dan nak senang je PAZ ada produk terbaik untuk ini. Tapi sebelum itu kita baca dulu petua hebat ini.

Kredit to Pelik bin Ajaib


Petua Pulih Dara.

Admin kongsikan tips ini khas untuk isteri-isteri dan untuk suami-suami umumnya. Jadi kalau suami baca artikel ini jangan lupa kongsikan dengan isteri Anda. Penting untuk ketahui petua pulih dara ini untuk kemaslahatan rumah tangga.

Ramuan-ramuan:


* 12 biji pinang muda sebesar ibu jari (boleh dibeli dari kedai India) dan
* Gambir Sarawak sebesar kuku telunjuk (boleh dibeli dari kedai ubat cina dan penjual ubat kaki lima). 


Cara-caranya:
  1. Pinang muda ini dibelah dua. Pastikan isinya masih lembut dan bergetah.
  2. Tumbuk isi pinang muda ini dan kemudian diperah bagi mendapatkan air pekat bergetah berwarna kemerahan.
  3. Campurkan dengan gambir Sarawak yang telah dihancurkan terlebih dahulu.
  4. Kacau rata-rata dan panaskan di atas api yang sederhana sehingga terbentuk cecair pekat seperti gam (tak begitu kuat melekat apabila disentuh).
  5. Celupkan ramuan ini dengan cotton bud atau kapas yang digulung.
  6. Perlahan-lahan masukkan ke dalam lubang faraj yang telah dibersihkan dan dikeringkan terlebih dahulu.
  7. Lakukan sorong tarik dengan berhati-hati sebanyak 3-4 kali. Peringkat awal, mungkin rasa pedih sedikit.
  8. Jangan membasuh faraj atau buang air selama 3 jam setelah melakukan rawatan ini atau anda terpaksa mengulangnya sekali lagi.
  9. Seeloknya dilakukan rawatan petua ini pada sebelah malam atau selepas subuh.
  10. Jangan lakukan ketika sedang haid.
  11. Bagi mendapatkan hasil yang maksimum, lakukan rawatan ini selama 44 hari. 
Kesan-kesan rawatan pulih dara:

Jika anda melakukan rawatan petua ini dengan betul, lubang faraj anda seakan diselaputi kulit nipis seperti selaput. Jika bergesel zakar, anda akan berasa faraj anda begitu ketat dan pedih. Ini adalah kerana air pinang muda dan gambir sarawak akan mula bertindak mengetatkan permukaan dalam dan luar faraj apabila air mazi mengalir dari faraj. Apabila air ini bergabung dan menitis ke kain cadar, seperti ada tanda titisan darah bayu (jernih).
Ok, demikian petua pulih dara yang dapat Anda amalkan. Petua ini memang dianggap penting terutamanya kepada isteri-isteri yang amat mementingkan kesihatan badan, sebab itu kita lihat ramai isteri sekarang lepas beranak sekejap sahaja badannya langsing dan kembali ke bentuk asal. Bukan senang, kena buat rawatan semua tu.

Cadangan PAZ : Untuk kembali ketat atau pulihkan dara boleh cuba petua ini, kalau anda nak cuba produk yang PAZ syorkan pun boleh...tak menjadi masalah. Produk yang PAZ syorkan ini bukan hanya nak pulihkan dara @ nak ketat sahaja malahan memberikan kesihatan seluruh badan, kecergasan, menaikan seri wajah, merawat keputihan, memberikan kesuburan, membanyakkan susu dll. Apa produknya? Jom tengok kat bawah ni.

*cr to PMC

BIDADARI (Dalam bentuk cecair dan boleh diminum terus cam tu je...rasanya mmg best sangat, rasa kurma bukan rasa pahit herba tau) + V~GEL DARA (gel ni jenis sapu kat bawah 'tut', baunye mmg best berbau strawberry..abang pasti suka..hihihi)

 Inilah produk yang PAZ nak syor sangat2...sebab memang the best sangat2....minum BIDADARI dapat mimpi indah kalau ambik sekali ngan V~gel DARA mimpi pasti menjadi super indah...


nak try????? Sms @ Call PAZ :012-3283649 @ Email : ruzanazahari@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...