Wednesday, July 11, 2012

Pueraria Mirifica dalam Qshe

Pueraria mirifica dalam qshe merupakan anugerah Tuhan yang boleh membantu meningkatkan dan membaik pulih kadar hormon estrogen dalam badan wanita yang mengaktifkan kolagen di bawah kulit.

Pueraria mirifica dalam qshe dapat membaik pulih kadar hormon estrogen dalam badan wanita kerana keupayaan pengeluarannya mempengaruhi pembentukan bentuk badan seseorang wanita di awal baligh. Biasanya umur 9-21 tahun. Lepas umur 21 tahun selalunya penghasilan estrogen dalam tubuh akan berhenti dan akan terhasil sekali dalam tempoh sebulan iaitu ketika seseorang wanita dalam haid.
Bila wanita tak menjaga kesihatan diri, ia akan membuatkan wanita itu berhadapan dengan risiko terhentinya pengeluaran estrogen. Dan kesannya, haid terputus awal dan berhadapan dengan menopaus yang terlalu awal. Selain dari itu, pertumbuhan bentuk badan pun tergendala dan terbantut, contohnya payudara terlalu kecil.

Pueraria mirifica dalam qshe di ambil dari gred terbaik yang tumbuh di utara Thailand.
Pueraria mirifica

Kebaikan Pueraria mirifica dalam qshe mampu memberi pelbagai kebaikan kepada tubuh wanita. Antaranya :-

  • kebaikan terhadap payudara dan punggung. Ia mampu mengangkat dan menganjalkan kembali payudara agar lebih mantap dan padat serta menegangkan.
  • kebaikan terhadap rahim wanita dan vagina. Ia mampu memberi perlindungan ke atas masalah-masalah yang berkaitan rahim, penyelesaian masalah bagai mereka yang ada masalah keputihan dan masalah haid tak teratur, serta menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder), mengaktifkan cairan semulajadi dalam faraj dan anak dara pun boleh amalkan.
  • kebaikan terhadap rambut. Mencegah rambut lemah, rapuh, bercabang, gugur serta cepat beruban dan menjadikan rambut anda lebih sihat bersinar.

Cuba Qshe anda pasti puas hati, suami mesti angkat ibu jari!!



*Credit to Azah Cantek



Berminat????
Email : ruzanazahari@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...